Menu
 
banner
 
Anketa


O párty a akcích se dozvídám

14% 940

10% 671

11% 738

9% 604

12% 806

10% 671

13% 873

21% 1410
Celkem hlasů: 6713
 
 
Top fotka

Undergroundcity.cz TOP Fotka

Zobrazena 3044x

 
Reporty a videa
 
Nové MP3
přehrát

29.10.2016

Becker - Back in the game 2016

jungle / drum´n´bass
přehrát

14.10.2016

Edison - klacky, listi, orechy 2015

jungle / drum´n´bass
přehrát

9.5.2014

Edison - Převodník 2014

jungle / drum´n´bass
přehrát

4.9.2013

Pietro Bell - September´s sound

Progressive house/Trance
přehrát

18.6.2013

Tomas Drex - Studio Mix 05/2013

tech-house
přehrát

16.3.2013

BECKER - Podcast 02 - (Drum & Bass mix)

jungle / drum´n´bass
přehrát

31.1.2013

BECKER - Podcast 01 - (Drum & Bass mix)

jungle / drum´n´bass
přehrát

19.1.2013

JOHN WEAH 4 NuskoolBreakscz

techfunkbreakz
 
banner
 
Diskuze
 
Najdeš nás také
Facebook

Statistiky
 
RSS kanály
RSS underground feed
RSS underground feed - krátké zprávy

Marihuana = tvrdá droga??? Ptejte se online

21.1.2009, středa, sekce: novinky, autor: [ugcity], [diskuze], [sdílet]

Po sedmnácti letech se změnilo vedení Národní protidrogové centrály. Dlouholetého šéfa Jiřího Komorouse nahradí jeho dosavadní zástupce Jakub Frydrych. Na jeho postoje a názory k drogám, se ho můžete online zeptat přímo zde.

 
 
 
Komentáře (16)
 
ANTISPAM: Co je dneska za den?


 
[16] 23.1.2009 14:41:13 Vítek
no tak na 90% jo, jedině když bych si domluvil nějaký děvky tak ne, ale sejdeme se tam :)
 
 
[15] 23.1.2009 12:01:06 krOky
pátek 30.1. tam mam akci, tak se stav :)
 
 
[14] 22.1.2009 22:16:12 Vítek
no já nevim kdo jsi :) ale jsem - pokud jsem v plzni - pečenej v neutralu takže jako klidně zase. Rád spáchám trestný čin a při kouření si to budeme předávat :)))))
 
 
[13] 22.1.2009 22:04:04 krOky
:D:D:D tak to aby sme dali někdy dýmku míru na usmíření
 
 
[12] 22.1.2009 20:36:15 Vítek
ále dyť jo, já jen chtěl udělat chytrýho :) . Já ji taky hulim protože mě baví si pokuřovat a bejt s prasečíma očičkama. Pohoda.
 
 
[11] 22.1.2009 19:52:26 krOky
Vítek: jasně šéfe neber si to tak, možná jsem to jen špatně pochopil proto jsem napsal, že píšeš kravinu...jak řikam, mě vytočil ten blb Frydrych víš :) mír s tebou :) krom toho já si nelžu sám sobě, kouřim protože mi to chutná a protože to samozřejmě nějakym způsobem tělo chce, to nepopírám...jen vůbec nechápu to s tvrdou drogou víš? :)
 
 
[10] 22.1.2009 18:42:08 ještě jednou Vítek žádnej skřítek
Dále si prosím uvědomte, že stát resp. nějaká státní moc ( čili o orgány veřejné správy jako např. Policie ČR atd...) musí konat resp. vykonávat činnost ve \"veřejném zájmu\" a proto je třeba si uvědomit, že pokud někdo ( i kdyby to byla nějaká skupina lidí ale to je jedno ) bude chtít legalizaci kdykoliv čehokoliv tak má smůlu dokud to nebude chtít NEZANEDBATELNÁ skupina CELÉ společnosti. A prostě a jasně prodej, uchovávání nebo cokoliv s drogama NENÍ ve veřejném zájmu, naše republika sice je hodně liberální, ale ne ultraliberální jako Nizozemí. A jak dobře všichni víte, demokracie je vláda lidu, ale především většiny lidu a pokud něco není ve veřejném zájmu není možné to zrealizovat, ani pokud se to týká troufám si říci skoro až samotného přirozeného práva, jelikož podle ústavy MÁTE právo na braní drog - jakkýkoliv. Tohle je vaše subjektivní právo a nikdo ho nesmí porušit, ani orgán veřejné správy - např. Policie ČR.Nikomu nic není to toho, co do sebe aplikuje kdokoliv. Ale právní problém nastává při předávání resp. distribuci, a toto není už ve veřejném zájmu. Proto to není ani v právním resp. demokratickém státě možné. To nic nemění na tom, že jsem přesvědčen že stát by dekrimizací ( což není legalizace ) získal přehled a pokud by se zřídili nějaký ala Coffe shopy jako v Nizozemí, uvalila by se na to dan, tak z toho bude mít stát NEMALEJ zisk. Ale opět se vrátím na začátek - a to tak, že lidi tohle nechtěj, pokud by se marihuana dekrimizovala, tak pak někdo ( a to by bylo brzo ) položí otázku, proč teda nejsou dekrimizovány všechny drogy, když aplikant nebude ohrožovat společnost atd...to je jak piramida a kvůli \"povolení\" jedné drogy by to vyvalo nemálo otázek spojených s tímto tématem. Píšu to stejně hrozně stručně protože to je velmi obsáhlý téma ale zakončím to tím, že já osobně a vy myslím taky jsem spokojený že to tady funguje aspon takhle. V těchto otázkách jsme jedni z nejliberálnějších v evropě a budme za to rádi. amen
 
 
[9] 22.1.2009 17:20:23 Vitek
no pánové jsem rád že vzbuzuju různou vlnu názorů, i to je v podstatě důvod diskuze která tu je možná. Každej, kdo sem něco píše tak píše svůj názor. Nikdo tu přece nepíše za jiný. Snesu jakkoukoli kritiku, ale jen mě překvapilo to, jak napsal KrOky že jsem napsal úplnou kravinu. Jestli THC někdo kouří často se slovy že mu to jenom chutná a že na tom závislej není, tak lže sám sobě. Ale to nic, jenom si tu vyměnujeme názory ne kucííííí od toho to tady je ne :)
 
 
[8] 22.1.2009 06:58:48 krOky
Edison: jo promiň, napsal sem to blbě, mně osobně je jedno co Vítek píše - je to jeho názor a na to má právo a tak je to v pohodě, já spíš reagoval na toho vola z Národní protidrogové centrály, víš? :) a ten takovéto názory bohužel má
 
 
[7] 21.1.2009 23:31:16 Edison
krOky: kde si cetl ze marihuana je prechod na tvrde drogy.Nic takoveho Vitek nepsal!
 
 
[6] 21.1.2009 17:12:32 krOky
mind: jj má pěkně přivřený vočíčka :-D
Vítek: kámo nesnažim se tě urazit nebo něc, ale to co si tu napsal je možná tvuj názor, rozhodně ne muj...podle mě to , co si napsal, je uplná kravina...to by pak uplně každej byl závislej na tvrdej droze, protože každej člověk má nejednu závislost...a s tim, že je THC přechodná droga na ty další, heh, to bych mohl tvrdit i o chlastu či cígách - zeptej se lidí, co skončili fakt špatně, třeba na peří....když se jich zeptáš, hulil si? tak ti řekne, jo možná sem tam sem si brčko dal, ale zeptej se ho, chlastal si, kouřil si, atd? určitě ti řekne jo....takže pro mě jsou tyto názory naprosto zcestné :)
peace
 
 
[5] 21.1.2009 16:16:07 mind
http://img.aktualne.centrum.cz/199/76/1997638-jakub-frydrych.jpg
ten Fridrich vypadá na tý fotce taky jako pěkná zkuřka :-)
 
 
[4] 21.1.2009 16:07:04 voe : - )
se píše denně :D
 
 
[3] 21.1.2009 15:34:47 Vítek
Víte, tato problematika je velmi složitá. Asi souhlasím s tím že nemá cenu rozlišovat tvrdé a měkké drogy ale míru poškozování organismu. V tom je ale problem, jelikož souhlasím s tím, že marihuana není "tak" nebezpečná pro organismus pokud se nekouří tolik. Pro pravidelného kuřáka ( at už deně, nebo jednou za dva dny nebo prostě nejak tak ) to BEZPOCHYBY tvrdá droga je. Především proto, že douhodobej a navíc pravidelnej kuřák je ovlivněn daleko víc než občasný. Z výše uvedeného plyne, že není až tak důležité jestli je tvrdá nebo měkká droga, fakticky je důležité že nějaká droga aspon existuje a při správným používání z toho jde udělat perfektní koření života. I mezi tzv. "tvrdými" drogami jsou jednotlivé látky, které při občasné konzumaci nejsou tělu a duchu nebezpečné, ale nic se nemá přehánět bububu :)
Hlavní a pro nás velmi podstatný fakt ale je, že podle nového občasnkého zákoníku který pro nás bude účinný někdy cca za 2-3 roky ( nevím přesně ) se marihuana bere jako chcete-li "přechodná" droga mezi společensky tolerovanými a tvrdými. Čili fakticky je definována jako droga mín nebezpečná jako tvdé drogy, ale víc než společnesky tolerované ( jako je káva, tabák, čaj a další látky na kterých může být člověk závislý ). Nicméně jestli je tady někdo ( jako že určitě je ) kdo kouří marihuanu skoro deně nebo deně, musí si uvědomit a přïznat že to že jí kouří deně není pro to že by mu to chutnalo, ale v tomto je obsažen důležïtý element závislosti a to psychické závislosti, tzn. že mozek vyžaduje "zkouřený" stav.
 
 
[2] 21.1.2009 12:46:58 Edison
Kurnik, taky jsem mu chtel napsat, ale uz nelze otázky přidávat. Co se týká drok tak zde http://intimnosti.cz/index.php?clanek=14 jsem četl zajímavý článek. V polovině stránky je odstavec Drogy a korupce. Je zde řešen vztak obchodníka a zákazníka. (dýler / feťák , šlapka / nadrženec)
 
 
[1] 21.1.2009 11:43:12 krOky
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale po tom, co jsem si četl, že tento Frydrych (zní to skoro jako Heidrich :D ) označil marihuanu za tvrdou drogu, nemám potřebu se toho člověka ptát na jeho názory a postoje k drogám... :) je více než jasné, v jakém světě tento "chytrý" pán žije :)
 
 

 

Hledat
Partylist

(c) 2024 Undergroundcity.cz