Navigace:
O párty a akcích se dozvídám
12.12.2016
Imagination Festival 2016 foto report
Koncem listopadu se v holešovickém Veletržním paláci uskutečnilo další pokračování úspěšného...
25.2.2015
Support Your Local Djs vol.3 první video!
Minutové video z poslední Support Your Local Djs vol.3, která se uskutečnila v music clubu Anděl 21.2.2015. Zahráli...
3.2.2015
Fotky Smoking Fast Fingers Buena Vista Plzeň - A.Skillz
Druhé kolo 2.ročníku mistrovství ČR v balení tabáku proběhlu v plzeňském klubu Buena Vista 21.1.2015 včetně...
BIG TECHNO EVOLUTION - tiskovka
13.9.2009, neděle, sekce: novinky, autor: [Sammuell], [diskuze], [sdílet]
Za čtrnáct dnů tady máme dlouho očekávanou klubovku BIG TECHNO EVOLUTION,klubovka bude výjimečná tím že se zde bude hrát pouze TECHNO a jen TECHNO.Jelikož jsme vám každý měsíc prozrazovali vždy dva dje,tak vám teď přinášíme kompletní tiskovou zprávu a doplňující informace o akci.
Když se řekne BIG TECHNO EVOLUTION, je nasnaze zeptat se pro ty, co neumějí anglicky, co to znamená... Takže BIG TECHNO EVOLUTION znamená VELKÁ TECHNO EVOLUCE, proto také tomu tak bude. Pro všechny příznivce našláplého techno soundu máme jen a jen dobré zprávy, vznikla nová klubovka!
Tato akce je určena všem těm, kteří mají chuť pořádně zapařit a poslechnout si opravdu skvělou TECHNO music, od DJS z celé republiky i ze zahraničí a hlavně těm, kteří chtějí změnu. Akce bude tedy, jak již název napovídá, o TECHNU a luxusním prostoru, který SOKOLOVNA MERKLÍN nabízí.
Tak to je jedna dobrá zpráva, teď vám prozradím druhou dobrou zprávu, SOKOLOVNA MERKLÍN je proslavená také tím, že se tam zastavil čas, proto budete mít pocit, že jste úplně někde jinde, než v jednadvacátém století, a proč? Protože takovéhle ceny za pití jste ještě neviděli, nemohu tady sdělovat ceny, ale když řeknu, že je tu vše za LIDOVKY, tak asi nemusím nic dodávat.
Tak to jsou dvě a teď ta třetí zpráva, týká se to spíše plzeňáků a technařů z blízkého okolí, ale i tak, akce se bude odehrávat v SOKOLOVNĚ MERKLÍN, a kde že to je, najdete to v malebné vesničce MERKLÍN u PŘEŠTIC, cesta bude od Přeštic značena. To by bylo na začátek asi všechno, teď jen pár technických údajů.Sokolovna pojme kolem 500 tanečníků + asi 200 sedících, má 4 bary s opravdu lidovými cenami,3x GREEN +1x RED LASER, 1x MEGA MLHA, 1500W STROBO, VIDEOPROJEKCE, 4x otočná efekt světla + neon, 1x pódium pro GoGo tanečníky a zajímavé malby na stěnách. No a teď už jen datum, takže akce se odehraje poslední zářijový víkend, přesně 26.09.2009, takže si to zapište do diářů a budeme se těšit na pořádnej TECHNO MEJDAN.
DJ
CALBEE
Hudbě se se začala věnovat od roku 2007, kdy jí po poslechu kvalitních setů zahraničních
djs zlákalo hraní na gramofony.
Zájem směřoval k energickému technu, které jí je dodnes nejblíž, postupem času doplněno
o prvky tibal a funky.
První rok měla možnost vyzkoušet si svoji trpělivost a schopnost se sama učit.
Od té doby ví, že ve vývoji bude pokračovat dál.
Začala nakupovat svoji aparaturu a podílet se na organizaci menších
privátních open air, které se staly zálibou a součástí dění.
Koncem roku 2008 dává o sobě vědět formou idj a počátkem 2009 se účastnla klubových akcí, ktré jsou tou nejlepší zkušeností pro djs.
V budoucnu by ráda zůstala u djingu, ale také pokročila v produkci a pořádání akcí.
Za sebou má akce jako Hard Pure, Corporate-objectives, Cosmic Trance Warfare, Techno Beaty, Summer Session vs Crayzzeeemanem, Bassmasters atd...
SAMMUELL BENX
Dj Sammuell Benx, pocházející z malebné vesničky Zruč-Senec, se zajímal o taneční muziku už od raného mládí, kolem roku 1992, kdy se poprvé dostal k nahrávce od skupiny The Prodigy. To byl první kontakt s elektronickou muzikou, která ho uchvátila natolik, že se začal zajímat o taneční scénu a o tehdy spíše house music. Přibližně kolem roku 1996 se dostává na první party, kde okusil atmosféru davu lidí a dje, který s lidmi komunikuje přes gramofony a mixážní pult.
Hned od první chvíle se zaměřoval na dje a s úžasem pozoroval jejich umění, tahle řeč hudby byla hlavním podnětem k tomu, aby si pořídil první gramofony a začal se nejenom pasivně, ale i aktivně podílet na obohacení taneční scény a elektronické hudby. Rok 2000 byl pro dje Sammuella Benxe zlomový, pořídil si dva gramofony, mix a začal se seznamovat s technikou srovnávání desek, jelikož neznal žádného dje, který by mu s prvními kroky pomohl, trvalo mu několik měsíců, než se zorientoval, co vlasně má a nemá dělat.
Po dvou letech pekelného trénování, někdy i 4-5 hodin denně, se začlo ukazovat i nějaké to ovoce, seznamuje se s několika plzeňskými djs a dostává první nabídky k hraní. Za zmínku stojí např. Killsound, Technodrom, Warmup Pig Fest, X-treme Violation 3 a několik vlasních akcí. Začátkem roku 2008 opuští Českou republiku a odjíždí do Velké Británie, kde si dal za cíl vydělat si na novou aparaturu a zahrát si v nějakém klubu. Zpočátku to sice vypadalo všelijak, ale nakonec si svoje cíle splnil, nakoupil konečně svoje vysněné gramofony a kufr plný belgického a španělského TECHNA a nahrál svůj první mix v UK, poté začal obcházet tamější kluby. Netrvalo dlouho a přišla první možnost zahrát si na párty FAVELA NIGHT v clubu FAVELA, pak následovalo ještě několik soukromých akcí, a před návratem do České republiky byl pozván ještě na párty UK Underground Techno. Po návratu, plný síly a nového odhodlání, hned pořádá několik parties a začíná se ještě více věnovat hraní, pořizuje si ke dvěma gramofonům a mixu jeden cd player a dává svému hraní trochu jiný rozměr. Mezi tím vstupuje pod booking UNDERGROUNDCITY, což mu pomáhá více hrát a dostávat se do podvědomí lidí.
Dnešní sety dje se ubírají směrem melodického techna, ke kterým občas přihodí i nějaké to tvrdě hutné techno. V dnešní době také pokukuje po druhém stylu, a tím je..... to je těžké říct, protože je to směs, HOUSU, TECH HOUSU, TRANCU, PROGRESSIVE a MINIMAL TECHNA, a dalo by se to blíže specifikovat jako velmi taneční a melodický nášup, který vás nenechá v klidu.
SKILLZ BROTHAZ
Projekt založený v roce 2007 dvěma DJs - Mindem a Drexem, kteří se potkávají u gramofonů již dlouhou dobu. Jelikož si stylem hraní velmi dobře sedli, myšlenka se v krátké době změnila v realitu a vznikl projekt Skillz Brothaz. Energické sety plné gradací a scratchů, zvuk ovlivněný Detroitem a oldschool technem, 2 gramofony, CD přehrávač, 2 mixpulty, notebook s Abletonem a vlastní tvorbou - to vše zaručuje správnou a nekompromisní underground techno jízdu na každé party. Měli možnost zahrát si také v zahraničí – a to v Holandsku a na Slovensku. Sklidili již několik pozitivních reakcí a každým svým vystoupením si získávají více a více příznivců.
We played with djs - Space DJz (UK), Kube 72 (UK), Ryan Blackman (UK), Stewart Lowman (UK), Paul Mac (UK), Nick Wilson (UK), Playaround (NL), Sun (NL), Tek-No-Bee (NL), Recovery Sounds (NL), Afrika Islam/USA/, Junkmale(UK), Toky(SK), Gilbert Martiny(DE), Druckluft (DE), Ganez the Terible(FR), Bourama(Senegal), Lucca, Ladida, Orbith, Chris Sadler, Michael Burian, ...
BEEWIZ
Beewiz se narodil v roce 1981 v Praze, ale už přes 3 roky žije v Brně. Zajímal se o hudbu od roku 1992, o klubovou scénu od roku 1997 (tech-house), ochutnal snad všechny možné styly od hip-hopu, junglu, přes tekkno a death metal, aby kolem roku 2000 poprvé uslyšel Gayle San a její techno set s tracky od Jeffa Millse, Richieho Hawtina nebo Olivera Ho, a když se po měsíci probral z kómatu, uvědomil si, že tohle je to, čemu se chce do smrti, případně do nějakých duševních či zdravotních potíží, naprosto vylučujících hraní, věnovat.
Navíc když poté zaslechl slovenské hitovky oné doby, Standa mě málem vojel či Dělal na mě kozy a Tanierik, bylo rozhodnuto. Banging techno, nebo třeba několik let staré old schoolovky, začal sbírat po všech bazarech, čertech nebo i po DJích, kterým tato hudba z neznámého důvodu již nic neříkala (hanba jim!). Začal trénovat na všem, co připomínalo DJ aparát, ať už počítač, nebo gramofon, aby v roce 2005 konečně mohl nějak začít. Ať už učastí v soutěžích (Dj Champ) nebo posíláním demo CD, kam to jen šlo.
Po prvních hraních zjistil, že všechno je stejně jen o lidech a víc hlav víc ví, proto se společně s několika nadšenci do undergroundu rozhodl založit a naprogramovat server, který bude útočištěm pro podobné lidi, jako je on. Se skvělým kamarádem Mindem, nezastaveni posměšnými a závistivými poznámkami, ho skoro rok vypiplávali k dokonalosti a koncem roku 2007 byl spuštěn.
Mezitím však Beewiz nezahálel a navazoval kontakty ať již u nás, nebo v zahraničí (Polsko, Španělsko, Slovensko a Maďarsko), kde hlavně s maďarským kamarádem (Dan Mute) spáchal několik tracků a do budoucna plánuje další. Inspirován ostatními styly se také snaží stále pracovat na svých setech a na technice mixu.
ARKWUILL S.
Plzeň, asi každému se vybaví pivo, že jo? Není to špatné město, i když jak se to vezme. Po stránce klubového vyžití, mi přijde, že za poslední roky dost upadlo. Ale je to věc pohledu, možná jsem také starší.
Hudbu jsem začal víc vnímat někdy v roce 1998, kdy jsme s kamarády začali chodit na diskotéku do Tymákova. Bylo to pro mě něco zcela nového - hlasitá hudba, ženy, alkohol... I když, asi hlavně jen ta hlasitá hudba. Při mé první návštěvě mě totálně nadchla jedna skladba. Bylo to naprosto super, bylo to zcela něco jiného, než ostatní skladby. Později jsem se dozvěděl, že to byla "Hey Boy Hey Girl" od The Chemical Brothers. Tohle jsem v rádiu nikdy předtím neslyšel. Hned nejbližší pracovní den jsem po škole šel do prodejny cd a vyptával se. A ejhle, jedno cd zde měli! The Chemical Brothers - Surrender. Tak jsem si ho ihned zakoupil a doma se zaposlouchal. To byl asi ten impuls.
Na diskotéku jsme chodili dál a já se začal zajímat o to, co tam ten dj vlastně dělá atd. I když na diskotékách kromě - open - insert - close - play - moc nedělají. Ale vždy jsem tak nějak měl pocit, že ten dj vůbec nehraje to, co se lidem líbí, a že kdybych dostal šanci si to zkusit, takže bych měl určitě úspěch.
Navštívil jsem pár akcí na výstavišti, to byly ještě zlaté časy, a poznal, že skutečný dj hraje z gramofonů a z desek. S diskotékou se to nedalo vůbec srovnat. Strašně moc jsem si to chtěl vyzkoušet. Jenže mezi svými kamarády jsem si připadal jako nějaký divný, protože každý poslouchal Landu, Těžkýho pokondra a metal, nikdo neposlouchal to, co já. Poslouchal jsem techno, což znamenalo, že jsem smažka a já nevím co ještě. Jaká to krátkozrakost, ale dnes se tomu vůbec nedivím.
Letní brigády, každý si za vydělané peníze namazal hubu pořádně, já si výdělek šetřil, až jsem si v roce 2002 zakoupil sestavu gramofonů a mixáku od firmy Numark, které mám dodnes.
PATEX
Dj patex se věnuje hraní přibližně 4 roky. Oblíbené styly jsou house, tech-house a nejoblíbenější techno. Pochází z Domažlicka a párty, gramce a tanec jsou jeho největší lásky.
Nemá ustálený styl hudby a do budoucna by chtěl kombinovat všechny hudební styly dohromady, popř. založit skupinu s živými nástroji v doprovodu techna, junglu, atd. Již od mladých let se věnoval hudbě a to dechovým nástrojům. Začalo to zobcovou flétnou později příčnou a nakonec saxofon. Také tančil latinsko-americké tance a to bylo to co ho přivedlo postupně k technu. Tak jako v mixu i v tanci je třeba udělat něco na určitou dobu. Prostě jde o rytmus a proto se patex začal zajímat o vinyly a vše kolem. Slabost má pro elektro zvuky ale i tribal prvky. Nechce hrát stále stejný set naopak pokaždé jiný. Hodně vděčí svým přátelům co byly s ním na první party a byly u prvních pokusů udělat mix. Hodně se také naučil od přátel zároveň djs Mind a Allan De Mall s kterými si občas zahraje takzvaný pinčes.