Menu
 
banner
 
Anketa


O párty a akcích se dozvídám

14% 940

10% 671

11% 738

9% 604

12% 805

10% 671

13% 873

21% 1410
Celkem hlasů: 6712
 
 
Top fotka

Undergroundcity.cz TOP Fotka

Zobrazena 1713x

 
Reporty a videa
 
Nové MP3
přehrát

29.10.2016

Becker - Back in the game 2016

jungle / drum´n´bass
přehrát

14.10.2016

Edison - klacky, listi, orechy 2015

jungle / drum´n´bass
přehrát

9.5.2014

Edison - Převodník 2014

jungle / drum´n´bass
přehrát

4.9.2013

Pietro Bell - September´s sound

Progressive house/Trance
přehrát

18.6.2013

Tomas Drex - Studio Mix 05/2013

tech-house
přehrát

16.3.2013

BECKER - Podcast 02 - (Drum & Bass mix)

jungle / drum´n´bass
přehrát

31.1.2013

BECKER - Podcast 01 - (Drum & Bass mix)

jungle / drum´n´bass
přehrát

19.1.2013

JOHN WEAH 4 NuskoolBreakscz

techfunkbreakz
 
banner
 
Diskuze
 
Najdeš nás také
Facebook

Statistiky
 
RSS kanály
RSS underground feed
RSS underground feed - krátké zprávy

Earl 16: „Hudba na Jamajce už není co bývala"

22.9.2009, úterý, sekce: novinky, autor: [PR], [diskuze], [sdílet]

Earl 16: „Hudba na Jamajce už není co bývala za dob Bobby Marleyho“ Spolu s Dreadzone do mariánskolázeňského Clubu Na Rampě už tuto středu (23.9.) dorazí také hvězda reggae, zpěvák Earl Sixteen. Tento představitel jamajsko-britského hudebního propojení v krátkém rozhovoru zhodnotil vývoj jamajské hudební scény. Podle Earla Sixteena je v ní příliš velké množství komerce, zatímco on sám ve své dosavadní tvorbě tíhne spíše k undergroundu a „roots“…

Vracíte se ještě občas na Jamajku?
„Ano, na Jamajku se dostanu většinou na takové „pracovní prázdniny“. Ale podstatná část mé rodiny žije v současnosti v Anglii, takže trávím většinu času tady, ve Velké Británii, kde také tvořím hudbu.“

Když se vracíte domů na Jamajku, můžete zhodnotit okem pozorovatele i vývoj tamní hudební scény. Určitě se hodně změnilo od dob Bobby Marleyho, ale existuje ještě šance, že by se někdo takový na Jamajce objevil?
„Hudební scéna se od dob Wailers, a tudíž i Bobby Marleyho, podstatně změnila. Je více kosmopolitní a velice komerční. Má to hodně co do činění s velkými nahrávacími společnostmi, které nechtějí vidět „roots“ hudbu na špici hitparád. Tím navazujeme i na druhou otázku – asi nemůžeme čekat, že by třeba Capleton nebo Luciano vyhráli cenu Grammy. My Jamajčané teď musíme být vděční za talent dětí Boba Marleyho a samozřejmě i na famózního sprintera Usaina Bolta.“

Váš hlas je prostě jako stvořený pro hudbu se šmrncem reggae a ragga. Pracujete v současnosti i na jiné hudbě než té, co hrajete s Dreadzone?
„Právě teď spolupracujeme s Mad Professorem hned na několika projektech. Naše hudební propojení pochází už z doby, kdy jsem se přestěhoval do Velké Británie. Premiérově jsem si letos vyzkoušel hudební produkci. Podílím se z producentské stránky na novém albu Nicka Manseha, které vyjde na mém vlastním labelu Merge Productions.“

 
 

Další články:
Dreadzone: „Hudbu chceme dělat i za deset let“
Earl Sixteen zahraje s Dreadzone V Mariánských Lázních
Britští Dreadzone míří do Mariánek!

 
Komentáře (0)
 
ANTISPAM: Co je dneska za den?


 

 

Hledat
Partylist

(c) 2024 Undergroundcity.cz