Navigace:
O párty a akcích se dozvídám
12.12.2016
Imagination Festival 2016 foto report
Koncem listopadu se v holešovickém Veletržním paláci uskutečnilo další pokračování úspěšného...
25.2.2015
Support Your Local Djs vol.3 první video!
Minutové video z poslední Support Your Local Djs vol.3, která se uskutečnila v music clubu Anděl 21.2.2015. Zahráli...
3.2.2015
Fotky Smoking Fast Fingers Buena Vista Plzeň - A.Skillz
Druhé kolo 2.ročníku mistrovství ČR v balení tabáku proběhlu v plzeňském klubu Buena Vista 21.1.2015 včetně...
Jak už bylo v předchozích tiskovkách zmíněno, v pátek 2.5.2007 proběhne v domažlické Fontáně (mapka) párty s názvem HO:BLING. Zbývá už jen doplnit, jak se budou zmínění djs střídat za mixážním pultem.
>>>(celý článek)
HO:BLING lineup:
20:00 - 21:00 all djs warmup set
21:00 - 23:00 Johny Bouchaczka
11:00 - 01:00 Leclerc vs. Luckyluke
01:00 - 03:00 SkillzBrothaz
03:00 - ??:00 all djs pinčes
- vstup: 30,- Kč
- good class sound and lights
- green laser - libové ceny na barech (např. vodkadžus 20,-)
(sbalit článek)<<<
Johny Bouchaczka: „Párty by měla být vždy veselá.“
14.4.2008, pondělí, sekce: rozhovory, autor: [ugcity], [diskuze]
Startovní pole na akci HO:BLING, která proběhne v pátek 2.5.08 v domažlické Fontáně, zaujme nováček Johny Bouchaczka. I když nováček, jak se to vezme. Jeho přehled v muzice a hudební branži jako takové by mu mohl leckdo závidět. Přesvědčit se můžete sami. O setkání s Rolling Stones, hudební novinařině, nadstandardně informovaných metloších z maloměsta a dalších zajímavých věcech se dočtete v následujícím rozhovoru. >>>(celý článek)
Ahoj Martine, tak ani Tebe nemine klasická úvodní tuctovka. Kdo je svéráz zvaný
Johny Bouchaczka, jak se dostal k hudbě a hraní?
Jsem průměrný rozháněč mraků, jsem exot, milovník absurdního humoru.
Stačí? (směje se) Tebe spíš ale zajímají věci kolem hudby, že jo?
No, tak nějak :o)
Ok. V občance mam napsáno Martin Roubal. Hudbou žiju intenzivně už odmala. Dobře si pamatuju
na jeden z prvních větších momentů. Bylo léto a byl jsem ještě prcek. Matka doma nic
neřekla. Oblíkla se, mě dala navíc jeden teplý svetr a šli jsme na stopa. Zastavil nám
skopčák v Mercedesu a už jsme mastili směr Praha, kde měli poprvé hrát Rolling Stones. Bylo
mi 11 let. Velká událost. Ne všemu jsem ale rozuměl. Pamatuju si, že jsem se ptal: „Mami,
proč ta paní před náma pořád hází hlavou?“ Po koncertě jsem si u stánku vyškemral
poslední nahrávku Stounů. O něco dýl jsem dostal walkmana. V něm jsem tu kazetu neustále
pouštěl dokola, pobíhal s ním po baráku a dělal skopičiny. Ten walkan vlastně nebyl walkman.
Byl to diktafon. Uměl nahrávat a hlavně měl reprák, což byla tenkrát vymoženost. To byl rok
1990.
Slušný..., a jak to pokračovalo? Vím o Tobě, že už jako „mlaďas
novinář“ si měl možnost dostat se do blízkosti docela známých lidí, je to
tak?
Jo to je pravda. To obdarování diktafonem
v 11 letech bylo vlastně takový znamení. Díky hudbě jsem se dostal do novin a poté i na
žurnalistiku. A byli to zase Stouni, jejich druhej koncert v Praze. Dali jsme si s matkou po
koncertě sraz v InterContinentalu, kde byli ubytovaní. Máma tam byla načas, já se flákal v
parku s jednou hopsandou a dorazil mnohem dýl. V hotelovým baru jsem pak dostal neuvěřitelnýho
sprďáka. „Kde seš? Kde se couráš? Já tady hodinu seděla na baru s Mickem Jaggerem,
kterej na mě neustále házel voči a čekala na tebe, že budeš překládat. Po mým příchodu
tam ale byli už jen doprovodní hráči. Jagger a Richards šli na kutě. Lámanou angličtinou
jsme trochu poklábosili a jeli zpět do Domažlic. Druhej den matka říká: „Proč některý
věci ze včerejška nenapíšeš do místního cancálku?“ No jo, jenže já nevěděl, jak
se ten doprovodnej zpěvák jmenuje. Tak jsem volal do Rock & Popu. Zvedl to tam neuvěřitelně
zpruzenej člověk. Vylíčil jsem mu, co mam za problém. Že jsem udělal rozhovor s někym, o kom
nevim, jak se jmenuje. Zahuhlal na mě anglický jméno, kterýmu jsem nerozumněl. Začal na mě
proto řvát a anglicky ho spelovat. Takže jsem věděl zhola prd. Nakonec ten rozhovor přece jen
vyšel v tehdejších Denících Bohemia.
A Tvoje cesta k mastným beatům, k elektronice?
Jako novinář jsem udělal rozhovor se Stevenem Tylerem, Ozzy Osbournem, Led
Zeppelin a jinými. Kompletně jsem pokecal se všemi vlivnými muzikanty v ČR. Hodně mě to
bavilo. Najednou jsem ale zjistil, že jsem si splnil dětské sny. Byl to divný pocit. Už jsem
neměl takové to nadšené nutkání potkat někoho vlivnýho a vyzpovídat ho. Zároveň mě
začala štvát hudební vydavatelství, se kterými jsem spolupracoval. Jejich taktika byla
následující - „My ti dáme všechna nová CD, co chceš, zařídíme ti rozhovory, co
chceš, ale udělej pro nás propagační rozhovor s Pavlem Vítkem nebo Marcelou Holanovou.“
Na některý kompromisy jsem prostě přestal přistupovat. Velkou náhradou pro mě byl boom
internetu a Napster, kde jsem si zadara stáhl, co jsem potřeboval. Pamatuju si den, kdy měli
soudním rozhodnutím vypnout Napster. Pařil jsem na místní diskošce, moje máma seděla
doma u mýho počítače, hlídala downloading a já jí skrz mobil instruoval. Stahování z
internetu bylo počátkem mého přechodu k elektronické hudbě. Do té doby jsme byli
„nadstandardně informovaní metloši z maloměsta“ (směje se). Měli jsme háro,
kouřili trávu a nosili takový černý kovbojský boty. Dnes bychom řekli „pánský
kozačky“ (směje se). První skok do elektroniky byli samozřejmě The Prodigy. Byly tam
kytary a mělo to industriální sound podobný Nine Inch Nails. Takže jsme to zkousli. Pro nás to
byli pankáči se samplery. S kámošem jsme říkali: „Prodigy jsou na hranici, to ostatní
je už blbá diskoška.“ To nám určitou dobu vydrželo. Pak jsem bydlel ¾ roku v
Londýně. Jednou jsem si naladil tamní Radio 1. Poprvé jsem uslyšel pravý breakbeat. Že se
tomu říká breakbeat, jsem samozřejmě nevěděl. Nahrál jsem si na kazetu jednu úžasnou
hypnotickou věc a byl z ní maximálně unešenej. Až jsem přijel zpět do ČR, pátral jsem, co
to je. Internet nebyl plnej informací jako dnes, takže až po roce jsem zjistil, že šlo o Meat
Katieho track It´s Murder Out There. Chytl jsem stopu breakbeatu a už se nepustil. Příchod
DC++ pro mě pak málem znamenal nedodělání vysoký školy. První rok na koleji jsem celý
večery vysedával před monitorem, vyhledával, stahoval a třídil. Zpočátku jsem neměl dobře
umístěnej monitor, takže po půl roce náruživého sosání jsem musel začít chodit na
rehabilitaci s krční páteří (směje se). Stálo to ale rozhodně za to. Za ten rok jsem si
díky svýmu paranoidnímu perfekcionismu udělal velmi podrobný přehled o celé elektronické
scéně. K formování mýho vkusu taky na Domažlicku přispěly akce Noisy Pioneers. DJ Sens a DJ
Tomy a jejich funky breaky, to sem měl hodně rád.
Co taneční scéna jako taková... co Tě na ní baví?
Mám radši menší akce, kde se člověk neztratí v davu, kde můžeš
komunikovat s lidma a vracet se k nim. Kde jsou kámoši a člověk to tam aspoň trochu zná. Baví
mi old school house, breakbeat, tech-house, latino, funky, deep house. I když existujou hutný
příjemně jedovatý beaty, párty by měla být ve výsledku vždy veselá.
Další otázka se víc než nabízí... co Tě naopak nebaví?
Vůbec mě nebere trance. Myslim, že jsou to
takový „la la la zpívánky“ pro děti okořeněné levnými pouťovými klávesami,
který by se určitě líbily Michalu Davidovi (směje se). Nechci nikoho urazit, ale trance fakt
ne. Ani ten progressive mě tolik neoslovuje. Něco ale zkousnu. V electru pak existujou dobrý
věci, ale je jich málo a obvykle jsou už na pomezí breakbeatu. To je teď trend - věci mezi
electrem a breakbeatem. Někdy je to dobrý, když je tam pořádný vrčák. Osobně ale dávám
přednost klasickýmu breakbeatu a starýmu dobrýmu housu s prdelatou basou a funky feelingem. Na
akcích mě štve, když je to nepříjemně nahlas. Když mi na parketě vlajou rifle, je to fakt
blbý (směje se). Neuvěřitelně mě štvou týpci s píšťalkama. To se moje tolerance výrazně
posunuje ke xenofobii (směje se). Taky mě štve přehnaný propojení taneční scény s módou. V
určité míře je to OK. Iritujou mě ale nafintění šampon DJs, kteří se za pultem tváří
jako ohromní umělci. Přitom jsou vedle jak ta jedle! Párty je o atmosféře o sdílení emocí,
o euforii. Není to o arogantních barbie fešácích, ze kterých teče ego na všechny strany. DJs
nejsou umělci, jsme zprostředkovatelé. Selektoři. To by měl mít každý šampon DJ na paměti
(směje se).
Závěrem nahoď ještě něco z poslední doby, co Tě zaujalo, třeba nějaké
akce?
Ufff ... Dodělávam VŠ a
pracuju ve zpravodajství ČT, takže neni dost volnýho času. V Praze chodim do Roxy na Breaksomy.
Před Krafty Kutsem mě pobavili Bauchklang. Po jejich koncertě jsme s nima hráli fotbálek. To
byla dobrá sranda. Paradoxně i přes zásah policie jsme si výborně užili Czechtek 2005. Velká
škoda, že dost systémáků velmi urputně prosazuje pouze tvrdý „system výplach
sound“ a vadí jim multikulturnější rozměr akce, který se velmi nabízí. Určitá
skupina systémáků jsou proto pro mě bez pardónu pouze pozéři a modelky.
Ok, díky za Tvůj čas a uvidíme se na HO:BLINGu 2.5.08 v domažlické Fontáně.
Mimochodem na co se máme v Tvém podání těšit?
Hraju jako prvni, takže ze začátku slunečné kliďánko k pohodovému
popíjení. Funk, latino, housik. Tukan přiletí po desáté :) . ahoj a taky dík.
Ptal se: lakylook
Johny Bouchaczka - Aktuální top 10:
1. Stanton Warriors - Hope Time (The Rouge Element)
2. Nitro - Illusions
3. Switch - A Bit Patchy
4. The Chemical Brothers - Get Yourself High (Switches Rely on Rub Remix)
5. Goose - Bring It On (MSTRKRFT Remix)
6. Robb G - 12 Inch Therapy (Bass Kleph Remix)
7. Plump DJs - Scram
8. DJ Mutiny - Soul Runner (SuperStyle Deluxe Remix)
9. Stanton Warriors - Pop Ya Cork
10. Dáda Patrasová – Chytila jsem na pasece …
(sbalit článek)<<<
HO:BLING - tento večer se bude "hoblovat"
8.4.2008, úterý, sekce: partylist, autor: [ugcity], [diskuze]
V pátek 2.5.2008 nečekejte v domažlické Fontáně žádnou truhlařinu nebo mezinárodní šampionát "sexuálních atletů..." tento večer se bude "hoblovat" po linii čistě hudební, chcete-li klubové (modří už vědí, C je správně). >>>(celý článek)
Slovo "hoblovat" se dá většinou vyložit několika
způsoby.
Nejčastěji však v souvislosti s:
A) úpravou dřeva - např. "...vohobluju ten trám hoblem a pak si votevřu pivo."
B) příjemným večerem (nejčastěji ve dvou) - např. "...vohobluju starou a pak si votevřu
pivo."
C) hudební produkcí - např. "...teda ten to dneska hobluje co? ...až mi z toho průvanu
větrá pivo."
V pátek 2.5.2008 nečekejte v domažlické Fontáně žádnou
truhlařinu nebo mezinárodní šampionát "sexuálních atletů" ... tento večer se bude
"hoblovat" po lini čistě hudební, chcete-li klubové (modří už
vědí, C je správně). To nejaktuálnější ze škatule techno Vám do hlavy s
milimetrovou přesností nahobluje dvojka Drex + Mind aka
SkillzBrothaz, ze škatule čerstvých
electro-progr-housek budou vybírat ve
společném setu Leclerc s Luckylukem a o počáteční
zahřívačku večera se postará nováček na chodské scéně,... nevypočitatelný Johny
Bouchaczka.
Aby bylo info komplet, tak Fontánu naleznete v Domažlicích v Zahradní ulici, u
vstupu vás milý bodyguard poprosí o takřka dobročinný příspěvek v podobě třiceti
kaček, uvnitř se můžete těšit na libové ceny na barech, kvalitní zvuk a
světla a samozřejmě dobrou atmosféru, umocněnou produkcí vašich djů.
see ya !!!
(sbalit článek)<<<